Pages

Friday, January 25, 2013

Kehidupan di awal tahun

Assalamualaikum..
Apa khabar erk kawan-kawan semua?
Tahun baru?
hurrm.. Alhamdullilah semua oke..
Pelajaran semua berjalan lancar..
kehidupan dengan Boyfriend so far oke aje..
Everythings oke.. But...
As usual,
aku memang lah seorang gadis yang tak mampu na ngam 
or 
baik dengan mana2 perempuan..
thats why aku susah sangat na ade bff perempuan..

and aku sendiri pun lebih suka bersendirian..
aku langsung tak rase LONELY..
i think its better to be ALONE..

aku sudah pun terkena dengan seorang lelaki..
tak tahu lah dia ni wujud ke tak..
Muhammad Ariel Zariff..
Katanya budak Kolej..
dah ramai budak Kolej aku tanye..

BUT..!!!
THE ANSWER IS NEGATIVE
YA ALLAH.. geram nya dalam hati ini..
takpe lah kalau macam ni diorang nak kenalkan aku
tentang GADIS KEDAH..
so far, Alhamdulillah budak 4SN1(5SN1)
adalah gadis yang terbaik..

nasib baik lah masa aku nak break dengan lelaki tuh..
aku memang tengah boring dengan dia..
so aku takde lah nak Frust Menonggeng sangat..
dan disebabkan keboringan itu aku taknak salah tindakan..
aku tanye 10 org ex aku..

mereka tanya aku..
"Ariel tu sayang tak kat Diy?"
so aku cakap lah.. tiap kali aku tanye mamat tu
dia kata dia takde perasaan dkt aku..
so,diorang menyarankan aku break dengan laki..
so break lah aku.. 
mamat tuh pun bagai nak rak hina aku..
aku pun ignore je la..
aku tak tahu lah sape yang nak kat sape.. 




BUKAN I YANG MINTA COUPLE DGN U.. 

No comments:

Post a Comment

Na Komen,Tak Nak lah.. Alaaa.. Komen Je La.. (^_^)